woensdag 16 september 2015

Leuke items gespot bij Esprit!




Soms wordt je zo aangenaam verrast door nieuwe collecties van een webshop dat het je dag helemaal goed maakt. Je moet je inhouden anders geraakt je winkelmandje propvol. Ik zat laatst op de webshop van Esprit rond te kijken, en er waren een aantal items die meteen mijn aandacht trokken. Eerlijk toegegeven, ik stap de winkel niet heel vaak binnen, maar nu ik de webshop nog eens heb bekeken, moet ik toch maar eens gaan. Ben je benieuwd welke items ik zo leuk vond? Lees dan snel verder.

Voordat ik begin met de items te laten zien is er iets wat ik wil vertellen over de webshop, iets héél handigs. Als je een item wilt kopen, en je stopt het in je virtueel winkelmandje, dan krijg je een scherm te zien met nog andere producten die héél goed passen bij het product wat je hebt gekozen. Zeker als je iemand bent die niet goed weet welke kledingstukken samen kunnen, en welke niet, dan is dit zeer handig. 
Het is ook leuk ter inspiratie, je krijgt soms items te zien die een heel andere stijl hebben dan jouw eigen kledingstijl, en dan kan wel tot hele nieuwe looks zorgen.
Nu zal ik mijn gekozen items van Esprit laten zien.
Als eerst dit jurkje, ik zeg altijd dat blauw een kleur is die totaal niet bij me past omdat het zo koel is, en ik sta beter bij warmere tinten. Dit jurkje vond ik zo mooi, dat het blauw me totaal niet stoorde. Er zit een doorschijnend zwart stofje over dat blauw, en ik vind dat dat het zo'n mooi effect geeft. 



Ook deze jumpsuit vond ik heel mooi. Het is simpel zwart met details aan de hals, perfect voor elke gelegenheid. Ik zou het op zakelijke of speciale sagen dragen, maar het kan natuurlijk altijd gedragen worden. Een jumpsuit staat lange smalle vrouwen zo mooi, de meeste vrouwen doen er hakken onder aan, dat staat natuurlijk prachtig maar ik vind het zelfs zonder hakken erg mooi staan.
De zomer is bijna achter de rug, dus misschien ben ik hier een beetje laat mee, maar hou mooi zijn deze slippers? Zelf draag ik steunzolen, dus kan ik zulke slippers niet zo vaak aandoen, enkel op speciale gelegenheden voor enkele uurtjes. Voor die paar uurtjes wil ik wel dat mijn voeten er goed uitzien met hele mooie slippers, de rest van de tijd zitten ze toch maar verstopt in schoenen met veters, die niet altijd even mooi zijn. Deze slippers staan bij vrijwel elke outfit.

Zo, dit waren mijn drie favoriete items van Esprit. Neem zeker even een kijkje op de webshop van Esprit, daar vind je nog veel meer leuke dingen: Esprit.be

Zouden jullie ook één van deze drie items kopen?

Liefs,
Sheela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten